پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:41 - 1395/09/23

شاخصه‌های لیست شورای شهر در خانه کارگر تعیین شد/حمایت از روحانی برای انتخابات 96

سخنگوی خانه کارگر گفت: در ستاد انتخابات خانه کارگر، کاندیدای خود را با مولفه‌های وزن، جایگاه، پایگاه، دانش و دانستنی‌ها در حوزه مدیریت شهری محک می‌زنیم.

به گزارش کارگرآنلاین، حسن صادقی سخنگوی خانه کارگر با اشاره به برنامه و راهبردهای این تشکل سیاسی و صنفی برای انتخابات سال 96 اظهار داشت: خانه کارگر همواره برای انتخابات به عنوان یک تشکل صنفی و سیاسی دارای برنامه بوده هرچند که در خط مقدم حضور نداشته اما همراه با خط‌ مقدمی‌های انتخابات حرکت کرده است.

وی با اعلام این خبر که ستاد انتخابات خانه کارگر را تشکیل داده‌ایم، گفت: قرار است در ستاد انتخابات بر روی نحوه کار تبلیغاتی در انتخابات پیش رو کار کنیم بنابراین در همین راستا ابتدا تهران را مورد رصد قرار می‌دهیم و سپس به سمت شعبه‌های خود در استان‌ها می‌رویم.

سخنگوی خانه کارگر ادامه داد: در ستاد انتخابات کاندیدای خود را با مولفه‌های وزن، جایگاه، پایگاه، دانش و دانستنی‌ها در حوزه مدیریت شهری محک می‌زنیم.

صادقی درباره راهبرد انتخابات خانه کارگر برای دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری نیز، گفت: ما به دلیل روحیه انعطاف‌پذیری، اخلاقمداری، سیاست‌های بین‌المللی تمرکز بر اقتصاد تولیدمحور و فراهم کردن بستر لازم برای سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی از حسن روحانی حمایت می‌کنیم./فارس

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین